Alla inlägg under juli 2010

Av Jenny - 20 juli 2010 22:58

men jag orkar bara inte. Ungarna tar/får all den ynka energi jag har.

Vill dela mina tankar, berätta om mina upplevelser på semestern.

Det var härligt, jobbigt, sorgligt, roligt.... Vet inte heller hur jag

ska kunna fylla på den energi som fattas. Vill åka bort någonstans,

utan barn. Längtar så sjukt mycket efter egen tid med Bosse, men

det verkar inte vara det lättaste att få. Vi hade en natt ensamna på

hotell i Östersund. Från 18 på kvällen till 11 på förmiddagen efter.

Som ni förstår var det mest sömn vi hann med....


Jag är glad att vara hemma


Av Jenny - 5 juli 2010 22:38

Vill skrika till de som gör så här mot mig, vill vara arg!!!

Var finns min ilska, jag behöver den - nu! Att väljas bort,

att välja bort mina barn - det smärtar så jag kryper ihop

och förblöder i mitt hjärta. Fan fan fan, hur kan du göra

så här mot oss? Din jävla helvetes förbannade IDIOT!!!!!


Det måste få ett slut, det kan inte få fortsätta på detta

viset mer. Jag måste sätta stopp - och det ta mig fan


NU


Ovido - Quiz & Flashcards