Alla inlägg under januari 2011

Av Jenny - 20 januari 2011 11:27

Jag är så in åt helvetes jävla less på denna själsliga smärta som

gnager i mig dagarna i ända, hur FAN ska jag kunna tänka framåt

och på sånt som gör mig glad när den inte släpper sitt grepp!!!!!


FAN ta dig!!!! Försvinn ur mitt liv!!!!!!!



Av Jenny - 19 januari 2011 14:12

och sen går det ner. Livet är en enda berg- och dalbana nu och det är

inte så enkelt. Japp, fullt medveten att det är så livet ser ut för varenda

människa i hela världen. Dock har jag lite högre toppar och djupare dalar,

samt att jag inte orkar med de djupa ibland. Livet skrämmer mig som fan

och ibland skulle det vara skönt att slippa vara med, sluta med åkturen.

Men, jag hinner knappt tänka den tanken - så dyker mina barn upp på

näthinnan. Och min älskade finaste Bosse. Då är det bara att trycka undan

de svartaste tankarna och behålla mina tre älsklingar kvar i tanken och

fortsätta vidare på banan.


Jag ville bara säga att jag längtar efter ett lättare och lyckligare liv,

thats it...


Av Jenny - 16 januari 2011 23:16

och dags att borsta gaddarna och lägga mig i min härliga säng.

I morgon tidigt uppstigande för att få sonen till skolan och dottern

till sin dagmamma. Vad ska jag göra när jag kommer hem då?

Har ingen aning. Försöker planera så jag inte sitter här och bara

grubblar, blir ingen bra dag då.


Syster har åkt hem och det var såååå mysigt att ha henne och

hennes "bihang"  här. De var så sköna, ingen stress bara njuta

av dagen som den var! My kinda people :D Men fy vad smärtsamt

det var när hon åkte. Jag saknar att få vara storasyster, ta hand

om, vara den som finns där - och samtidigt kunna få något tillbaka.

Omtanke, tid... Saknar alla mina syskon, så det värker i hjärtat.


Ska till en sjukgymnast på torsdag. Har pratat om att få fysisk

aktivitet på recept. Vem vet, det kanske funkar på mig? Har ju

en brudklänning i storlek 42 som väntar på mig. Och tiden tickar...

Vill så gärna gå ner i vikt, men behöver stöttning! Alla mina 4

syskon tränar tillsammans, jag vill också vara med!!


Natti vännerna, nu ska jag nanna kudden - over and out


Av Jenny - 3 januari 2011 20:52

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, dansade belly dance

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Bonusförälder, för det räknas väl?

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Eh, Sverige?

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Egen tid och lättsamt sinne

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Nä, kan inte komma på nåt....

Vad var din största framgång 2010?
Fick må bra i mer än ett halvår!

Största misstaget?
Att jag inte stått upp för mig själv

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk hela tiden...hehe....

Bästa köpet?
Kökssoffan

Vad spenderade du mest pengar på?
Boende

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor!! Flisan lärde sig gå, sonen gjorde en superfin pall till mig i slöjden.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jeeeeee....hm....Like a prayer med Jay Smith, Bad Romance med Lady Gaga (gillar inte men kan inte glömma den!), Skaka rumpa med Sean Banan.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare - tack gode gud för det!

Vad önskar du att du gjort mer?
Rört på mig

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt

Hur tillbringade du julen?
hemma med sambon, barnen samt Ina och Saga.

Blev du kär i år?
Nej, var redan det - i min sambo och mina älskade ungar

Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre, So you think you can dance, Let's dance, Idol, Melodifestivalen. Ser ni ett samband?
Bästa boken du läste i år?
Blev inte många böcker i år, de jag läst minns jag inte ens titel på...*skäms*

Största musikaliska upptäckten?
Jay Smith och September!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Ehm...Det minns jag faktiskt inte...
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Slapp klädsel, tråkiga kläder, second hand, snygg frilla dock! :D

Vad fick dig att må bra?
Min sambo och mina barn

Vilken kändis var du mest sugen på?
Petra/September, mumma mia!

Vem saknade du?
Nina!

De bästa nya människorna du träffade?
Catharina på Hagadahl
Årets sötaste?
Flisan

Årets hetaste?
Bossssssse

Årets största kärlek?
De tre jag redan nämnt många gånger :)

Årets besvikelse?
När jag började må dåligt igen i november

Årets bästa?
Att må bra - vilken känsla!

Årets snällaste?
Kanske jag själv....inte vet jag....


Ovido - Quiz & Flashcards