Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny - 12 februari 2010 12:04

mest är det för att jag prioriterar tiden till annat.

Umgås med familjen, se tv, vara på Öppna förskolan

med Flisan, umgås och fika med vännerna....


Jag mår okej. Ibland kommer det en dipp, som den

jag har just nu. Mina låga perioder kommer ALDRIG

att vara som en "dålig dag" för andra. För när mina

dippar kommer, börjar jag fundera på livet, vad som

är meningen, hur jag ska orka en dag till osv osv...


Jag älskar mina barn

jag älskar min sambo

livet är helt okej emellanåt


Men det kommer aldrig bli som förr...

och det är med blandade känslor jag

accepterat det.


Av Jenny - 4 februari 2010 16:53

och får samtidigt lite egentid - hurra!

Men tro mig, jag kommer vara lika

lycklig på söndag när jag ska hem igen...


Trött, men trivs med livet


Av Jenny - 1 februari 2010 08:05

idag ska jag åka till Försäkringskassan och


FRISKSKRIVA


mig!!!! På helt eget bevåg. Ingen läkare eller

Försäkringskassa har bestämt det - utan bara


JAG!


Det känns

spännande

roligt

läskigt


Just NU, idag, känns det här helt rätt :)

Och jag är GLAD


Firar med älsklingen min Adam Lambert

Just lööööv ya!


Ovido - Quiz & Flashcards