Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny - 3 juni 2011 12:50

Har så förbenat mycket ångest nu för tiden. Har lyckats klara mig utan mediciner nästan varje gång, men nu har jag fått börja ta. Det är otäckt hur jag mår av dessa tabletter! Ville så gärna gå med familjen på IKEA, så jag tog en tablett och satte mig senare på cykeln. Var en dum grej. Tur vi gick med cyklarna hem sen... Var så yr, kände mig rent ut sagt full! Jag är inte rädd för ångesten direkt, försöker tänka bort den som jag gjort förut. Men jag vet inte vad det är som händer....


Vet att detta med bröllopet rört upp många känslor. Vill inte gå in på detaljer, för jag är rädd att någon ska ta åt sig - som inte alls ska göra det - och så blir det bara fel. Men det är så mycket skit som kommer upp, och jag är in åt helvete TRÖTT på det!!!! Många tycker jag är för känslig, och det kan jag hålla med om. Men att jag skulle vara svag, nej där känns det verkligen som jag blivit felstämplad! Det är, inte att förglömma, en jävulsk sjukdom jag har. Den bryter i vissa fall ner, innifrån, och gör en både ledsen, irriterad, arg och en massa annan skit. Sedan i andra lägen gör den så att jag känner mig problemfri, jag kan göra allt - och lite till! Jag hatar att vara bipolär, jag hatar hatar hatar det!!!!!!!!!!


I alla fall idag


Ovido - Quiz & Flashcards