Alla inlägg under mars 2011

Av Jenny - 11 mars 2011 23:41

Många gånger när jag varit låg/deprimerad/ledsen, har jag fått frågan "kan jag göra något för dig", eller när jag lugnat mig "säg till om jag kan hjälpa dig med nåt!". Har alltid sagt nej, det finns inget att göra - det räcker med att du lyssnar. 


Nu är det dock så här, att jag har faktiskt något jag skulle vilja ha hjälp med. Det är skitläskigt att skriva det här, men min längtan är så stark - så jag väljer att göra det ändå. 


I april fyller jag år, inte jämt - bara 37 unga år - men dock, jag fyller år. Denna födelsedag skulle jag vilja spendera med min bästaste lillebror. Han behöver mig, och jag behöver honom. Jag brukar skoja med honom och säga "det är du och jag Daniel", men samtidigt finns det allvar i det jag säger. 


Han fattas mig. 


Så, vad är det då jag önskar av just DIG? Jo, helt enkelt ett ekonomiskt bidrag till min resa. Eller present, vilket som. För det är helt enkelt så, att jag har inte alla pengar till att åka upp. Men mitt hjärta längtar så! 


Som sagt, hur läskigt som helst - men nu har jag gjort det. Kärlek till de som behöver!!


  

Av Jenny - 4 mars 2011 19:22

ibland förvandlas jag till PervoJenny....lol.....


Känsliga tittare varnas! Inga sura kommentarer tack,

det gör bara att jag tappar glädjen jag känner i ögonblicket....


Livet? Äh, what to say - it never getś better, or it only get's better?!?


Kärlek fyller i alla fall mitt liv, och jag försöker leta upp de

glädjeämnen jag kan finna. 


Kisses to everyone - who whants to have one!   


Ovido - Quiz & Flashcards