Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Jenny - 16 juni 2009 09:07


Malin för ditt inlägg kring farsan. Det fick mig att tänka i lite

andra banor. Har svårt att släppa att pappa inte delar saker

i hans liv, förmodligen för att jag har 3 yngre syskon som

får vara med i det mesta som händer där. Känns konstigt

att jag och min helbror inte är en del där, förmodligen där

den största sorgen finns. Som exempel kan ges att min far

och hans "nya" familj firade hans födelsedag utan att bjuda

in min helbror, som kommer dagen efter för att säga grattis.

Får då se att alla presenter är öppnade och meddelas att

farsan firats en dag innan med god middag och tårta...


Men, du fick mig ändå att fundera på ett annat sätt, tror

det kan bidra till att göra den här situationen lättare. 

Så, tack! :)


"I´m sick and tired of always being sick and tired"





Ovido - Quiz & Flashcards