Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Jenny - 17 juli 2009 13:20


i alla fall för ett tag. Morsan har varit här i nästan två veckor

och så har vi haft dop med allt vad det innebar. 

Fullt ös medvetslös i dagarna 3... Farsan med familj var här,

brorsan med tjejen, sambons syskon - det var så mycket folk

så jag minns inte när det var så sist. Och visst var det kul,

och visst skrattade vi mycket - jo då. Men det var också tufft

med att hela tiden finnas till hands och vara trevlig. Aldrig

riktigt kunna få gå undan... Men jo, mest bra var det faktiskt!

Önskar bara jag hade haft mer tid till att umgås med alla...


Så drog jag, morsan och Mattias till Stockholm i 3 dagar. Där

är det ju ständig stress, så är det bara. Men jag trivs där, mer

och mer för varje gång jag åker dit. Kanske för att jag börjar

känna igen mig - vet inte... 


Men nu är jag trött. Jag är så trött så trött så det går inte

med ord att beskriva. Jag skulle helst vilja sova i flera dagar,

men det går inte för jag har min dotter att ta hand om. 

Min älskade finaste underbaraste lilla dotter


Är så trött på att vara trött!



Ovido - Quiz & Flashcards