Alla inlägg under juni 2009

Av Jenny - 8 juni 2009 08:15


och det är trist...



Av Jenny - 5 juni 2009 21:41


Äntligen kommer vi oss iväg. På sommarens semester.

En kort tripp, bara 4 dagar inklusive resdagarna - men

ändå, bara få byta miljö - härligt!


Nu hoppas vi bara på väder också, så blir det här nog

bra tror jag. Flisans första tågtur - förhoppningsvis

ska det funka det med.


Vart vi ska?


Göteborg - härliga underbara Götet! :D



Av Jenny - 4 juni 2009 20:30


"När livet ger dig citroner - gör lemonad!"

Ja visst, men till lemonad behövs även socker

så om livet ville vara så snäll att ge mig även 

den ingrediensen så ska jag göra litervis med 

lemonad - och bjuda alla jag känner!!


"Det som inte dödar, det härdar"

Ja, så om jag inte nu dör på kuppen av allt elände

då ska jag istället bli till någon jag inte vill vara -

en hård person!?!


"Den som är på botten har ändå fast mark under fötterna"

Så den som svävar högt ovanför botten, borde egentligen

vara avis på mig som faktiskt står tryggt på backen??


"Det löser sig"

Jaha, och det ska glädja mig för att - vad då?! 

Löser det sig bra eller dåligt - vad är det som 

löser sig!?!!!!?? Och hur????


Nej tacka vet jag Nalle Puh...han säger saker och ting

rakt på sak - med en hel del kärlek!


"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."


eller


"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."


Love peace and understanding!

Over and out





Ovido - Quiz & Flashcards