Alla inlägg under september 2009

Av Jenny - 8 september 2009 20:50

Eller något sådant. I mitt senaste inlägg skrev jag

"Och nu då?"

där jag syftade på vad som skulle hända i mitt liv.


Nu börjar arbetet. När balansen börjar återfinna sig

i mitt liv, då börjar det andra arbetet. Och det känns

faktiskt rätt skönt! Dags att åter arbeta med vad

som är bra för mig, hur jag ska göra för att behålla

lugnet och balansen i mitt liv. Vad jag behöver

sålla bort, eller rättare sagt VILKA jag behöver

sålla bort.


Arbetet har börjat



Av Jenny - 6 september 2009 14:36


vad händer nu?

Är det här


livet?


Vet ni vad

jag är förälskad


i min familj



Av Jenny - 3 september 2009 21:11


börjar få rutin, det börjar bli en vardag


Och jag är rädd



Jag

Av Jenny - 2 september 2009 11:54


är så jävla trött på dessa ständiga motgångar gällande

min ekonomi!! Försöker vara tacksam för det jag har,

men ibland skulle jag också vilja göra det jag känner

för - utan att behöva tänka på om jag har råd....


Som att få vara hemma så länge jag vill med min dotter

utan att behöva planera varje jävla dag!!!


Prutt



Av Jenny - 1 september 2009 20:42


blir det för mig denna höst. Kom tillbaka till verkligheten,

fick en mindre nedåtgång och insåg att det jag orkar med

just nu är att vara MAMMA. Och det är viktigare än något

annat för mig just nu. Om jag studerar samt är mammaledig

innebär det är Bosse måste vara hemma. Och vad händer

då om han får ett jobb? Att jag ska köra på för hårt, eller

avbryta studierna. 


Nej, det blev inget med det denna gången. Men det kommer

ju en vår...får kanske göra ett nytt försök då igen...vi får

se vad livet bär med sig...



Ovido - Quiz & Flashcards