Alla inlägg den 15 december 2009

Av Jenny - 15 december 2009 20:37

och tydligen har jag haft det med min läkare.

Hon är helt enkelt toppen!!!

Vill aldrig byta, om hon fortsätter på det här

sättet.


Höjd dos på Voxra, sen ska jag få en

samtalskontakt - äntligen!


Fick också reda på att anledningen till att

jag inte kan gråta, är för min depression.

Inte medicinerna, som jag trodde var

boven i dramat...


Trött idag, blir nog en tidig kväll

Natti


Av Jenny - 15 december 2009 12:32

och jag har ont i magen.

Borde verkligen inte vara

orolig, men är det ändå.

Har världens bästa läkare,

men tänk om det visar sig

att hon förändrats sen sist...


Oroar mig för 1/1....


Av Jenny - 15 december 2009 07:59

på 8 månader...

önskar jag fick gråta

ordentligt

snorigt

hickigt

högt


Kan inte


Ovido - Quiz & Flashcards