Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

3 minuter

Av Jenny - 27 maj 2010 21:05

så länge valde farsan att prata med mig efter att vi inte talats vid

sedan Flisans dopdag 11 juli förra året. Tänk vad han måste sakna mig

och sina barnbarn!! Japp, ironi så det stänker om det...


Min kurator har gjort det igen! Fixat och trixat, så idag fick jag en tid

till min läkare, akut. Ändring i medicin samt sjukskriven på 50%.

Hoppas också (fucking jävla) Försäkringskassan går med på det också.


Jag är så trött

ända in i själen trött

men


jag är så glad för mina vänner!

Carina och Carina, tack för

all er hjälp ni gett och kommer

fortsätta ge.


 
 
CW

CW

27 maj 2010 22:29

Pussar på dig överallt!!! ;) Tack själv för att jag FÅR mysa och ha skoj med er dotter :))))))))

http://www.mediumcarina.com

 
Nina

Nina

9 juni 2010 21:39

De vill tydligen att jag svälter ut ungen. Han lär väl landa på fem kilo ändå. Jag har bara fått förbud och aldrig någon uppmuntran eller pushande. Tur att det snart är över.

Du är en pärla. Glöm aldrig det. STOR KRAM.

http://regnbagsfamiljen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 1 maj 2012 14:06

dags att ta ett steg tillbaka. Fundera på om/vad jag ska lära mig av det som bidrog till senaste depressionen. Så länge som det höll (har hållit) i sig, har jag nog inte varit med om sedan jag blev sjuk. Stress - funkar inte, jobba - funkar relativt ...

Av Jenny - 4 mars 2012 17:05

Vill inte vill inte vill inte... Stretat emot med näbbar och klor, vill inte in i det tunga svarta sörjiga! Det har varit bra SÅ länge nu - jag har verkligen älskat att gå till mitt jobb, vara med mina barn, med gubben. Så kommer det en känsla, n...

Av Jenny - 21 februari 2012 20:04

Skrev ett långt inlägg, som inte hamnade på FB. Så vi försöker igen!   ...

Av Jenny - 21 februari 2012 19:45

Så är de igång igen, mina små hjärnceller. Små - men o så många... Ännu en gång kan jag konstatera att jag är på väg att köra på för fort, och har hastigt fått dra i handbromsen. Denna gång kändes det ganska tidigt att något var på g, men jag v...

Av Jenny - 14 februari 2012 19:15

Livet är lite tyngre idag. Trött så jag somnar sittandes i soffan. Tror ändå det blir bättre...    ...

Ovido - Quiz & Flashcards