Alla inlägg den 4 december 2008

Av Jenny - 4 december 2008 23:19


Oj vad jag har bölat och skrålat till den här låten...

Särskilt till raden

"det där sättet du har att le förstulet, som gör att jag bara dör"


Mmm, vissa saker ändras visst aldrig *snyft*



Av Jenny - 4 december 2008 23:10


En av killarna bakom keyboard - och då menar jag INTE han i brillor!

Jösses, min syntperiod - den går inte av för hackor. Svart svart svart,

både i kläder och sinne. Och inte att förglömma, nagellacket! Som tur

var tog jag mig aldrig modet till att färga håret svart, haha!! Henkebus

(min första "riktiga" pojkvän) och jag hade i alla fall mycket ut av att

ha musiken som höll oss samman. Man kunde pougha (stavas hur??)

bra till DM!! 



Av Jenny - 4 december 2008 23:08


som jag snubblade på när jag var ute på Youtube. 

Minns min suktan efter den läckre basisten - 

faktiskt fortfarande han är rätt läcker!!!



Ovido - Quiz & Flashcards