Alla inlägg den 31 december 2008

Av Jenny - 31 december 2008 17:59


Det ställer jag mig alltid när året är på sin sista dag.

Ren nyfikenhet tror jag - inga förväntningar - mest

funderingar. Förhoppningsvis kommer jag få ett

friskt barn, som inte skriker alltför mycket om nätterna. ;)

Vad som händer mer, vet jag inte. Finns inga direkta

planeringar. Jag skulle kunna summera året som gått, och

det kommer jag nog göra - men inte idag. :)


Det jag dock vet, är att jag vill börja leva ett sundare liv.

Inte bara gällande mat och motion - utan ett liv med

klarare tankar och mer fokusering på det som gör mig

glad och stark. Jag har redan börjat. Babysteps - små,

men det går framåt! Önskar er alla en toppenfin kväll,

och att den blir bättre än vad ni kunde tänka er!


Gott slut, och ett ännu godare nytt!



Ovido - Quiz & Flashcards