Alla inlägg den 13 december 2008

Av Jenny - 13 december 2008 15:49


hör jag i din röst

kan nästan känna av

den där klumpen

i ditt bröst


Det gör så ont att se dig

jag vill göra allt allt allt

bara för att se att du ler

igen mot mig


Livet är en kamp

det är ditt mantra

Och det blir nog så

när man intalat sig det

länge nog


Jag kan inte hjälpa dig

bara finnas vid din sida

Och kämpa mot det stora svarta

som får både dig och mig

att lida


Vill skrika åt dig

kämpa

slå emot

men jag ser hur hela du

bara kryper ner

och blundar

vill inte se

vill inte vara med


Jag älskar dig

och hoppas att vår kärlek

klarar det här



Av Jenny - 13 december 2008 11:52


och fantasin ska aktiveras igen. Om jag bara kunde röra mig, så fanns

det hur mycket som helst att göra - vi har ju faktiskt snö här i Linköping!

If I only had a brain....



Ovido - Quiz & Flashcards