Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Ilska

Av Jenny - 16 oktober 2009 12:47


som byggs upp inom mig

ilska som mest kommer från

besvikelse


Från människor i min omgivning

min familj

pissråttorna - nej jag menar

människorna

utan empati

som bara stövlar på mot

sina egna mål -

utan att se sig om

eller för

vilka de trampar på

eller springer omkull


FAN

vad

jag

är

ARG!!!!


Jag vill slå

sparka

skrika


Och ändå väljer jag att

låta bli


Varför?


För att det är tryggt

det är vad jag känner igen

och är van sen alltid...


Och kom FÖR HELVETE

inte och säg vad jag

MÅSTE

för då åker du på en propp



 
 
TessanPrinsessan

TessanPrinsessan

25 oktober 2009 21:23

Nämen Jenny! Nu MÅSTE du....
Hähä ;P
Bring it on - den enda som tar stryk av din ilska nu är du själv, inte bra, upp och ut med skiten, punch me out if you want to, jag kan ta det :)

Pussar på med kall och snorig näsa =D

http://theresia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 1 maj 2012 14:06

dags att ta ett steg tillbaka. Fundera på om/vad jag ska lära mig av det som bidrog till senaste depressionen. Så länge som det höll (har hållit) i sig, har jag nog inte varit med om sedan jag blev sjuk. Stress - funkar inte, jobba - funkar relativt ...

Av Jenny - 4 mars 2012 17:05

Vill inte vill inte vill inte... Stretat emot med näbbar och klor, vill inte in i det tunga svarta sörjiga! Det har varit bra SÅ länge nu - jag har verkligen älskat att gå till mitt jobb, vara med mina barn, med gubben. Så kommer det en känsla, n...

Av Jenny - 21 februari 2012 20:04

Skrev ett långt inlägg, som inte hamnade på FB. Så vi försöker igen!   ...

Av Jenny - 21 februari 2012 19:45

Så är de igång igen, mina små hjärnceller. Små - men o så många... Ännu en gång kan jag konstatera att jag är på väg att köra på för fort, och har hastigt fått dra i handbromsen. Denna gång kändes det ganska tidigt att något var på g, men jag v...

Av Jenny - 14 februari 2012 19:15

Livet är lite tyngre idag. Trött så jag somnar sittandes i soffan. Tror ändå det blir bättre...    ...

Ovido - Quiz & Flashcards