Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jenny - 4 februari 2009 13:07



Min dos av terapi!!



Av Jenny - 4 februari 2009 13:05


kan släppa lös ibland... ;)



Av Jenny - 4 februari 2009 12:59



snacka om pipa!

Synd bara att alla klipp från Körslaget

ska innefatta allt surr innan själva låten!






Av Jenny - 4 februari 2009 12:55



Tycker jag i alla fall! :)




Av Jenny - 4 februari 2009 12:52



*ASG* You go girl!




Av Jenny - 4 februari 2009 12:37


Var och gjorde en bedömning idag, pga mina svåra foglossningar.

Bebis vill inte ut ännu. Hade då tänkt ta  upp ett eventuellt snitt.

Men när jag väl var där kände jag att nej, jag vill verkligen göra ett

nytt försök! Låter kanske helknäppt, att jag vill utsätta mig för den

smärtan igen. Det känns bara så - kan inte förklara riktigt varför -

jag vill se om jag lärt mig något gällande avslappning sen förra gången.


Sen om det nu skulle bli snitt av andra anledningar, det gör mig inte

så mycket. Men jag vill ändå försöka, och se hur det går... Fast,kan

inte annat säga än att det gjorde för jävla ont när hon skulle känna

om jag var "mogen". Sambon tyckte det såg ut som hon skulle gräva

mig ända upp i halsen...haha.... Tårarna rann, men jag gjorde mitt

bästa för att slappna av - och det hjälpte! :)


Ny bedömning på måndag!



Ovido - Quiz & Flashcards