Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jenny - 16 december 2010 19:03

Det är helt otroligt vad jag fått mycket kärlek och omtanke de senaste dagarna. Det känns så obeskrivligt skönt inom mig så jag kan inte få ord på de känslor som far inom mig. Det gör fortfarande ont, men jag vet att jag klarar det - tillsammans med mina vänner. Alla fina ord som skrivits och sagts till mig, till och med människor som jag aldrig ens träffat eller pratat med har hjälpt mig och tänkt på MIG!!!


Tyvärr finns inte min mamma där för mig. Och det vet jag nu att jag behöver acceptera för att kunna gå vidare i livet. Det jag också börjar inse är, att för att få kärlek behöver man ge kärlek. Tur att jag är så bra på det!  


Jag vill i alla fall visa min tacksamhet till er fina härliga underbara TJEJER som visat hur mycket ni faktiskt bryr er. TACK!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards