Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

I morgon åker jag in

Av Jenny - 18 februari 2009 22:02


och denna gången hoppas jag på att inte bli hemskickad igen. 

Sover knappt något om nätterna, mest pga smärtorna så fort

jag försöker vända mig i sängen. Idag har jag gråtit gråtit och

åter igen, gråtit. "Passade på" när sonen och sambon var och

badade. Tårar finns kvar, men jag ska försöka hålla de inne för

nu, behöver få koncentrera mig på det som komma skall.


Fick kopior av mina journalanteckningar från "the doctor from

hell". Visar sig att han bara skrivit ner något när jag var hos

honom i augusti. Efter det finns inte ett ord antecknat! Mycket

märkligt med tanke på hur dåligt jag mått, att jag tänkte ta livet

av mig, att jag mailat honom säkert 10 gånger under den tid jag

varit inskriven på kliniken. 


Idag mottog jag dessa kopior, samt ett brev från läkaren att han 

"enligt mina önskemål" (och det stämmer ju) skriver över mig 

till närpsykiatrin igen. Tack gode gud, nu hoppas jag bara det

ska gå smidigt framöver. Jag är så trött och slut, i både kropp

och själ - tror inte ni kan förstå....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 1 maj 2012 14:06

dags att ta ett steg tillbaka. Fundera på om/vad jag ska lära mig av det som bidrog till senaste depressionen. Så länge som det höll (har hållit) i sig, har jag nog inte varit med om sedan jag blev sjuk. Stress - funkar inte, jobba - funkar relativt ...

Av Jenny - 4 mars 2012 17:05

Vill inte vill inte vill inte... Stretat emot med näbbar och klor, vill inte in i det tunga svarta sörjiga! Det har varit bra SÅ länge nu - jag har verkligen älskat att gå till mitt jobb, vara med mina barn, med gubben. Så kommer det en känsla, n...

Av Jenny - 21 februari 2012 20:04

Skrev ett långt inlägg, som inte hamnade på FB. Så vi försöker igen!   ...

Av Jenny - 21 februari 2012 19:45

Så är de igång igen, mina små hjärnceller. Små - men o så många... Ännu en gång kan jag konstatera att jag är på väg att köra på för fort, och har hastigt fått dra i handbromsen. Denna gång kändes det ganska tidigt att något var på g, men jag v...

Av Jenny - 14 februari 2012 19:15

Livet är lite tyngre idag. Trött så jag somnar sittandes i soffan. Tror ändå det blir bättre...    ...

Ovido - Quiz & Flashcards