Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

20/2 kl 00.27

Av Jenny - 24 februari 2009 22:13


föddes så äntligen vår lilla tjej!

3830 g tung (??) och 52 cm lång (??)

Förlossningen gick otroligt snabbt,

och det gjorde ont som faaan!

Men när hon var ute glömde

jag allt - och bara slöts in i detta

nya lilla liv. Bosse har blivit pappa,

jag har blivit mamma - igen, och

Mattias har äntligen fått bli storebror!


Namn? Inte bestämt ännu...vem vet!

Ni lär få veta...

Nu åter till amningen - varannan timme

blir det nu i början - och jag gråter

av smärtan i mina stackars bröst.

Om allt går vägen med detta, går

det över - men blodiga sår är inte

kul, tro mig...


Tänk att jag skulle ha turen att få

de två finaste ungarna i världen!!



 
 
TessanPrinsessan

TessanPrinsessan

25 februari 2009 15:19

Grattis igen!! Ser att saker inte blev som sagts innan, spännande, när är ni hemma igen? och när kan man ringa?

http://theresia.bloggagratis.se

 
Nina G

Nina G

25 februari 2009 15:46

Jag har tänkt på bebisnamn åt flickor i flera dagar nu. Och jag tycker att Rebella är väldigt fint, men M tvärvägrar så min dotter får aldrig heta det. ;-)

http://ninagustavsson.blogspot.com

 
Ingen bild

Cissi

25 februari 2009 18:19

GRATTIS till mamma & pappa & storebror & välkommen till världen lilla tjej!Ta hand om varandra & njut av stunden! Stor kram från oss alla i Segeltorp

 
Ingen bild

Jenny

26 februari 2009 16:32

Mmm, tack - njuter av ert firande med oss i denna härliga stund!! :)
Tessan, vi är hemma sen i söndags. Har varit
all ork till lilla tjejen. Men jag hörs gärna
av snart - kanske till helgen? Saknar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 1 maj 2012 14:06

dags att ta ett steg tillbaka. Fundera på om/vad jag ska lära mig av det som bidrog till senaste depressionen. Så länge som det höll (har hållit) i sig, har jag nog inte varit med om sedan jag blev sjuk. Stress - funkar inte, jobba - funkar relativt ...

Av Jenny - 4 mars 2012 17:05

Vill inte vill inte vill inte... Stretat emot med näbbar och klor, vill inte in i det tunga svarta sörjiga! Det har varit bra SÅ länge nu - jag har verkligen älskat att gå till mitt jobb, vara med mina barn, med gubben. Så kommer det en känsla, n...

Av Jenny - 21 februari 2012 20:04

Skrev ett långt inlägg, som inte hamnade på FB. Så vi försöker igen!   ...

Av Jenny - 21 februari 2012 19:45

Så är de igång igen, mina små hjärnceller. Små - men o så många... Ännu en gång kan jag konstatera att jag är på väg att köra på för fort, och har hastigt fått dra i handbromsen. Denna gång kändes det ganska tidigt att något var på g, men jag v...

Av Jenny - 14 februari 2012 19:15

Livet är lite tyngre idag. Trött så jag somnar sittandes i soffan. Tror ändå det blir bättre...    ...

Ovido - Quiz & Flashcards