Alla inlägg under december 2008

Av Jenny - 13 december 2008 11:52


och fantasin ska aktiveras igen. Om jag bara kunde röra mig, så fanns

det hur mycket som helst att göra - vi har ju faktiskt snö här i Linköping!

If I only had a brain....



Av Jenny - 9 december 2008 20:16


Inte fräckisen som Robban drar - utan hur gubbarna totalt bryter ihop...



Av Jenny - 9 december 2008 13:07


det är då jag kan känna annorlunda

det är då mina återkommande tankar

äntligen kan brytas

och ersättas mot nya


När jag känner mig behövd

älskad

det är då jag vågar ge


Rädslan inför framtiden

är ibland så stark

att den känns förlamande


Samtidigt


finns det inget annat

jag längtar så mycket efter

som att se

vad som väntar oss

dig

mig

vår familj

alla fyra


Du har mitt hjärta

jag har ditt

och nu vet vi det

båda två




Av Jenny - 8 december 2008 19:42



SLURRRP!!! :D

Av Jenny - 8 december 2008 19:37


Lilla läckerbiten!!



Av Jenny - 8 december 2008 14:16


...Sometimes I wanna give up
I wanna give in,
I wanna quit the fight
And then I see you baby
And everything's alright,
everything's alright

So right...



Av Jenny - 8 december 2008 11:33


Min längtan efter närhet skrämmer dig

mitt behov av kommunikation tröttar ut dig

Du orkar inte

du vill inte

det jag orkar och vill


Jag älskar dig

därför väljer jag att stanna


Min sorg och oro 

är något jag får arbeta med


Min längtan efter närhet

och utveckling

får jag söka efter själv


Min sorg är obeskrivlig

Men sorgen utan dig

är mer 

än jag kan bära



Av Jenny - 6 december 2008 13:02


Men här har JAG förtur!



Ovido - Quiz & Flashcards