Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jenny - 3 november 2009 20:07

kan kännas som en omöjlighet vissa dagar, alla dagar...

Var finns det plats för mig där ute, bland alla andra som

är så flitiga?

Hur ska jag få ihop mitt/ett jobb, mitt liv, mig själv

till något som fungerar...


Idag sa min samtalskontakt något helt otroligt bra.

När jag sa att jag inte kan läsa när jag mår dåligt,

för att jag inte får in något i skallen kontrade hon med

"Jenny, du behöver inte få in något mer just nu. Det

som behövs är att tömma, få ut allt du bär på där inne."


Och det landade helt rätt hos mig. Det finns så otroligt

mycket inom mig som ska ut. Inte bara en massa tunga

grejer, utan faktiskt en hel del kunskap också! Jag tror

faktiskt att jag kan bidra på något sätt till andra...


Frågorna nu är väl

hur

när

var


Jag vet inte var jag ska börja


Ovido - Quiz & Flashcards