Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Jenny - 4 januari 2009 21:48


är aldrig fel...



Av Jenny - 4 januari 2009 12:44


Min barnmorska tyckte att mitt blodtryck var riktigt illa. Hon rekomenderade mig att äta mycket kaviar - det var viktigt...kände mig frågande, men tänkte att nu kan jag smälla i mig så mycket rom som jag bara vill - yey!


Magnus Carlsson - den lilla läckerbiten - blev kär i mig! Jag "lyckades" få honom att bli bisexuell, han såg väldigt förvånad ut. Men förklarade att det behövdes bara någon som mig, så skulle vilken bög som helst bli bi... Åh, så vi älskade...


Sov över hos en av mina vänner. De hade en liten bebis som jag gick och bar runt på i en bilbarnstol (??) på ryggen. Kunde tänka mitt i all röra - vi var nämligen på en skola som var full med tigrar och apor - att det nog inte var bra för min rygg. Sen såg jag ju aldrig om ungen var vaken eller inte... Plötsligt låg jag och sov brevid min kompis make. Han sov med armen om mig, och plötsligt blev jag jätte...sugen... och vi hade sex!! Medan hans fru stod i köket och gjorde frukost!! *burr* Fy, så läskigt!!


Nej, så klart inget av detta har hänt - men tro mig, mina drömmar ger mig ingen ro nattetid...*gäsp*



Ovido - Quiz & Flashcards