Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Jenny - 28 januari 2009 11:13


innan bebis ska komma till oss! Jag börjar se en ljusning någonstans

därborta. Frågan för mig är just nu, hur jag ska klara en förlossning?

Jag tänker så här, är anmäld till att springa ett maratonlopp - men

jag har inte tränat en enda dag... Hur skulle DU göra då??!! Trött på

kommentarer om att "jo, men klart du fixar det!". Jo, jag VET det -

för jag har en gång pressat ut en klump på 4,6 kg och 55 cm - så nog

fan vet jag att det går. Det är liksom inte det saken gäller... jag undrar

mer hur det ska gå till. Som det är nu klarar jag nätt och jämt att ta

mig in i duschen, och klä på mig. En förlossning innebär sååå mycket

mer än det! *suck* Nåja, det blir nog bra.... Tur att Björn finns i alla fall!





Ovido - Quiz & Flashcards