Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Jenny - 11 januari 2009 22:15


Men bara för att jag är gravid, så vill jag inte bli kallad

tjockis

stor som ett hus

flodhästen

eller

kylskåpet


Det är nog tungt som det är - och att höra varje gång man

ses "men guuuud vad stor du blivit, är du säker på att det inte

är två därinne?!" 


Ehm, jag gör ultraljud var 4:e vecka - så nån gång borde de väl

ha upptäckt att det är mer än en liten därinne. Det är tung nu,

och jag gråter varje dag för att jag har ont eller för mina (jävla)

hormoner som spökar. Jag vill INTE vara gravid längre, nu vill

jag bli nyförlöst/mamma!!! 


Så lägg av, jag uppskattar inte orden ett dugg - de sårar.



Av Jenny - 11 januari 2009 13:15


jag följer både körslaget och let's dance - älskar att se utvecklingen hos människor när det gäller musik och dans! Njuter verkligen av deras lycka när något går bra. Skithäftigt... om jag vågar någon gång kanske jag söker till körslaget - vem vet? :D



Ovido - Quiz & Flashcards