Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Jenny - 4 mars 2009 14:28


är vad lillan ska heta. Nu är bara frågan - vilket ska vara 

tilltalsnamnet? Min son och sambo kan inte komma överens.

De vill att jag ska vara den avgörande - no way! 


Fortfarande trött, men vi kanske har hittat ett system

som funkar. I alla fall nu. Eftersom jag inte ammar helt,

kan vi ta varannan natt. Så länge hon inte skriker sig genom

nätterna funkar det ju. En dag/natt i taget...phu...


Jag längtar till jag kan börja slappna av och njuta av

föräldraskapet. Och så jag saknar egentiden med min sambo,

en snabb puss eller kram är allt. Längtar så efter närheten...


Och ja, självklart är jag lycklig över att ha två friska barn - 

inte det saken gäller. Bara önskar att mina tankar kunde

bli lite lättare - just nu är det tungrott.



Ovido - Quiz & Flashcards