Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Jenny - 13 mars 2009 18:17


Har av någon idiotisk anledning gått med i snacket på Libero. Gjorde det för länge sen, i mitten av graviditeten någon gång. Nu när det kommer ganska många frågor efter förlossning, ny tillvaro med två barn och annat smått och gott - då hade jag mer än gärna vänt mig till mina "medmammor" för stöttning. Men till min frustration (nej, tyvärr inte förvåning) så kastar man en massa SKIT på varandra i forumet! Kommer med åsikter som inte har med saken att göra, trycker ner någon som redan mår dåligt - jag blir verkligen URFÖRBANNAD på sån skit!! Bara för att du har blivit mamma (ja, tyvärr är det oftast morsor som är på varandra) så innebär det INTE att du är expert på ämnet!! Du är expert på dina barn - inte andras. För att något fungerar i din vardag, innebär det inte att det är något som passar i min eller andras! *morr* Om någon ber om hjälp - fråga vad du kan bidra med -inte vad du anser är det bästa...


Nå, har i alla fall insett att de där siterna inte är min grej...



Ovido - Quiz & Flashcards