Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Lilla tjej

Av Jenny - 25 mars 2009 10:08


Idag har du gett oro ett nytt ansikte.

Du fick svårt att andas, segt slem som

inte ville komma ut. När vi ringde 112

fick vi frågan vad de kunde göra...

Jesus...denna sjukvård...

Som tur var började du skrika, och

den blå färgen på dina läppar försvann.

Fick prata med världens gulligaste tjej

på sjukvårdsupplysningen som fixade

tid åt dig till en läkare. Snart ska vi

dit - jag hoppas vi får hjälp den här

gången...


Lilla tjej, så otroligt mycket jag älskar dig



 
 
Ingen bild

Cissi

25 mars 2009 12:08

men kära värld, hu vad otäckt .. hoppas lilltjejen kryar på sig! kram

 
synne

synne

27 mars 2009 13:17

Hej ville titta in och läsa lite på din blogg med det är skit svårt att läsa med den svarta bakrunden."synd" Mvh S

http://olmikhus

 
Ingen bild

Jenny

27 mars 2009 18:57

Jättesynd att det är svårt att läsa texten på min sida. Det svarta symboliserar den sinnesstämning som jag ofta befinner mig i. Men om det inte går att läsa är det ingen mening med det...hm...tål att tänkas på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 1 maj 2012 14:06

dags att ta ett steg tillbaka. Fundera på om/vad jag ska lära mig av det som bidrog till senaste depressionen. Så länge som det höll (har hållit) i sig, har jag nog inte varit med om sedan jag blev sjuk. Stress - funkar inte, jobba - funkar relativt ...

Av Jenny - 4 mars 2012 17:05

Vill inte vill inte vill inte... Stretat emot med näbbar och klor, vill inte in i det tunga svarta sörjiga! Det har varit bra SÅ länge nu - jag har verkligen älskat att gå till mitt jobb, vara med mina barn, med gubben. Så kommer det en känsla, n...

Av Jenny - 21 februari 2012 20:04

Skrev ett långt inlägg, som inte hamnade på FB. Så vi försöker igen!   ...

Av Jenny - 21 februari 2012 19:45

Så är de igång igen, mina små hjärnceller. Små - men o så många... Ännu en gång kan jag konstatera att jag är på väg att köra på för fort, och har hastigt fått dra i handbromsen. Denna gång kändes det ganska tidigt att något var på g, men jag v...

Av Jenny - 14 februari 2012 19:15

Livet är lite tyngre idag. Trött så jag somnar sittandes i soffan. Tror ändå det blir bättre...    ...

Ovido - Quiz & Flashcards