Alla inlägg den 1 november 2008

Av Jenny - 1 november 2008 17:30


Skulle verkligen vilja ha en dos av hans livskärlek!!

Helt underbar person - den delen vi får se vill säga.

Men av någon anledning känns det som att sådan

glädje kan man bara inte fejka...



Av Jenny - 1 november 2008 12:14


Jo då, vi tillhör Svenssons-familjen och de skrikande/gråtande tonåringar som bänkar sig framför tv 4 varje fredag klockan 20. Och vi har kul vill jag lova. Det är som på melodifestivalen, de unga idolerna hinner inte många toner innan vi börjar kommentera hur det låter, bra/dåligt/för djävligt osv. Det finns dock en sak som vi nog aldrig uttalat oss om, och det är kläderna. Förrän igår, när denna underbara Lars stiger in på scenen. Åh, så underbart!! För första gången, trots tillgjorda uttalanden, så sjöng han ju klockrent! Sen att han driver med idol/schlager - det bjuder vi på. Han har av någon anledning hamnat där, tänkt sig att ge det en chans för att få göra något han brinner för - och inser tyvärr att han hamnat ur askan i elden. Eller om allt var medvetet från början, det vet jag inte! Och samtidigt tycker jag Sveriges befolkning är uuuusel när de klagar på något som de faktiskt själva kan styra! Av någon anledning fick han nog röster för att stanna kvar, och? Rösta på någon a-n-n-a-n då! Jag tyckte i alla fall det var underbart, och jag hejjar på dig Lars - även om jag kanske röstar på Robin E. ;)


Sen en liten söt grej jag hittade på nätet....


”Nallebrors” dotter har en förebild med skinn på näsan:

”Detta har min fru berättat för mig. Min äldsta dotter tittade mkt på Lotta på bråkmakargatan och en gång var mamma och dotter (3-4 år) i affären. Där träffade de en gammal dam som givetvis ville hälsa på dottern. Hon tittade ner bakom kundvagnen och sade vänligt:
– Vad är detta för liten söt lintott?
Varpå dottern sade med barsk röst:
– Gå å dö.”




Ovido - Quiz & Flashcards