Alla inlägg den 13 november 2008

Av Jenny - 13 november 2008 20:24


Så var det färdigt. Fick som vanligt ingen information om vad som skulle hända under dagen, fick ordna min lunch själv (eftersom jag sågs som "gäst"), och blev flyttad som en (jävla) spelpjäs fram och tillbaka i 6 timmar. Men, personalen är trevlig och jag känner mig ändå trygg där, trots oredan...


På något sätt känns det ändå skönt att ha fått insulin nu. Känner mig redo för att styra om kosten ännu en gång, och gissa vad jag såg fram emot nu?? Jo, att få äta gröt till frukost! Haha, vilken önskan va?!? Har dragit ner på så många kolhydrater som jag kunnat, men det är svårt att klara en kost utan några alls - och särskilt när jag fått avsmak för ägg under denna graviditet. Jag som i vanliga fall skulle kunna äta ägg till frukost, lunch och middag! Nu vill jag bara spy vid tanken...*hulka*


Nå, nu önskar jag kommentarer från er - om inte annat bara ett hej?? Jag känner mig lite ensam och vilsen nu, så alla hälsningar är välkomna. Så länge de kommer av omtanke...*ler*


Mmmmartin Stenmark, tänk dig han med schmörrrr på! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards