Alla inlägg den 8 november 2008

Av Jenny - 8 november 2008 18:52


Ont i bihålorna, tack och lov har sprängningarna försvunnit men ändå inte helt borta sen en vecka tillbaka. Igår morse vaknade jag och var döv på ena örat! Samma procedur i morse, trots öronljusbehandling igår. Igår trodde jag att jag börjat få värkar, hade sån otrolig mensvärk. Men sen när jag kom hem och gick för att kisselura, gjorde det ont - och har haft det hela dagen idag. Förmodligen uvi. Vad faen är det som händer? Jag som inte varit sjuk på ett år, plötsligt får jag en massa grejer! Känner mig både gnällig och sjuk, båda stadierna påverkar väl varandra antar jag... :)


Men det är mysigt med ensamtid - även om jag saknar sonen så det värker i hjärtat på mig...i morgon kommer han, gissa vem som ska sitta och mysa med morsan hela kvällen. Sen om han inte vill får jag väl ta det, men lirkar jag lite ska det nog gå...*hihi* God afton på er alla!



Ovido - Quiz & Flashcards