Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Jenny - 14 oktober 2008 20:22


Trött på att fråga, trött på att ta initiativ.

Ser du mig, bryr du dig?

Är det så här vi ska ha det framöver, eller

önskar du - som jag - något annat?

I sådana fall, varför gör du inget åt det?

Jag orkar inte kämpa för oss båda, 

och när jag inte ser någon förändring

då sinar snart kraften i att fortsätta

arbeta för något bättre.


Det är bättre att vara

ensam ensam

än att vara 

ensam när man är två


Men jag älskar dig

djupt

innerligt

passionerat

och jag vill inget hellre

än leva resten av mitt liv

med dig


Jag bara undrar ibland

vad är det du vill?



Av Jenny - 14 oktober 2008 12:25


Under tiden med alla läkarbesök, intyg som ska skickas hit och dit, bussresor fram och tillbaka så passar jag på att njuta av mitt livselixir - skön musik. Och ibland, nästan alltid - så får jag må bra och drömma mig bort i några minuter..


Och hög volym ska det vara!



Ovido - Quiz & Flashcards