Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jenny - 21 oktober 2008 22:46


Så kan kvällens parsamtal sammanfattas. Så många tårar, och så mycket som blev sagt. Fortfarande är vi bara och skrapar på ytan - och jag är rädd. Det finns så mycket jag vill skriva om, men väljer att hålla tyst - med omtanke och respekt för min sambo. Jag älskar dig oerhört min finaste finaste sambo och vän - jag hoppas vi klarar det här. För det är dig jag vill leva med - så länge vi bara kan. Snälla, kämpa för oss...



Av Jenny - 21 oktober 2008 13:11


En film som berört och fortfarande berör mig väldigt djupt.

Får mig att ställa frågor om vad jag tror om livet, om vad

som ska hända sen. Vad som är jag - vad som är min kropp -

vad som är min själ. En film som berör, ända in i själen...



Ovido - Quiz & Flashcards