Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Jenny - 31 oktober 2008 14:19

Av Jenny - 31 oktober 2008 12:09


Ibland visar sig "enhetschefen"i mig, och jag tar tag i saker - lyfter fram min styrka, att reda ut saker. På alla möjliga och omöjliga sätt.


Så, istället för att förbanna min läkare, skrev jag helt enkelt till min behandlande klinik och frågade vem jag skulle vända mig till för att lämna kritik. Fick en halvtimme senare svar på mailet, med namn och nummer till ansvarig verksamhetschef. Tänkte ge det till på måndag. MEN - medan jag satt hos frissan hade denna chef ringt upp MIG! Han hade genast satt sig in i mitt ärende, till och med ringt min handläggare på Försäkrinskassan!! *skrattar rått* Hehehe... Nå, det visade sig att min läkare skrivit ett intyg till mig, men helt enkelt låtit bli att skicka in det till Försäkringskassan... Vad ska man säga? Är inte det tjänstefel så vet jag tydligen inte vad det innbär.  Nå, försöker idag att få tag på denna verksamhetschef för att prata lite mer om detta, se om det finns fler trådar att nysta upp. Det känns i alla fall skönt att saker rör på sig, att det finns någon vettig person mitt i allt. Ska nog undersöka möjligheten att byta läkare på samma gång, beror på vilket bemötande jag får av denna chef...


Klappar i alla fall mig själv på axeln (försiktigt, har svinont i dem av all spänning) och säger som min goa vän Rolle "you go girl!!"



Ovido - Quiz & Flashcards